Veelgestelde vragen

Staat u vraag niet tussen onze veelgestelde vragen? Kom langs in onze supermarkt en stel uw vraag aan één van onze medewerkers.

Wat zijn de openingstijden van Albert Heijn Gemert?
+

Wij zijn zeven dagen per week geopend. Maandag t/m zondag van 08:00 – 22:00 uur. De actuele openingstijden vindt u ook via contact.

Is er voldoende parkeergelegenheid en hoe lang mag ik parkeren?
+

Ja, we hebben de beschikking over een ruim parkeerterrein. U vindt hier altijd wel een plaatsje om gratis te parkeren. U dient gebruik te maken van uw parkeerschijf en mag dan maximaal 2 uur blijven staan.

Is er bij Albert Heijn Gemert ook een Gall & Gall?
+

Ja, in onze winkel is een Gall & Gall gevestigd. U vindt deze vlakbij onze klantenservice. De Gall & Gall heeft dezelfde openingstijden als de supermarkt. Kijk ook op de website van Gall & Gall Gemert.

Heeft Albert Heijn Gemert een PostNL servicepunt?
+

Ja, voor het versturen van uw post en pakketten en voor uw overschrijvingen kunt u bij ons PostNL servicepunt terecht. Het servicepunt vindt u bij de vestiging en heeft dezelfde openingstijden als de winkel. Let op: voor RDW overschrijvingen gelden aangepaste openingstijden.

Welke extra services biedt Albert Heijn Gemert?
+

Naast het PostNL servicepunt vindt u bij ons ook een stomerijservice en fotoservice. Daarnaast kunt bij ons OV – oplaadpunt uw OV – chipkaart opwaarderen. Meer informatie over onze services vindt u via over ons.

Welke acties lopen momenteel?
+

Wij maken onze (lokale) acties bekend via de pagina acties en via Facebook. Voor de landelijke acties kunt u kijken op Ah.nl.

Staat er een pinautomaat in de winkel?
+

Ja, vooraan in onze supermarkt vindt u een ING – pinautomaat.

Ik ben niet tevreden over een product, wat kan ik doen?
+

Al onze producten hebben een gegarandeerde kwaliteit. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over een product dat u bij ons heeft gekocht, dan kunt u het omruilen voor een nieuw exemplaar bij de klantenservice, of u ontvangt het aankoopbedrag terug. Dit geldt voor alle producten onder de 50 euro en op vertoon van uw kassabon. Lees ook meer over het ruilen van non-food artikelen.

Kan ik cadeaubonnen en – kaarten aanschaffen in de winkel?
+

Wij verkopen Albert Heijn cadeaubonnen met een standaard waarde van 10 euro. Daarnaast hebben we meer dan 40 verschillende cadeaukaarten, onderverdeeld in vier categorieën: Mode & Beauty, Huis & Familie, Spel & Muziek en Uitgaan & Vrije Tijd. Bij de aankoop kiest u zelf voor een cadeaukaart met een vaste waarde of u bepaalt zelf welk geldbedrag er op wordt gezet.

Kan ik een cadeau inpakken in de winkel?
+

Wij hebben geen speciale inpaktafels in de winkel staan. Voor het inpakken van uw bloemen staan onze medewerkers van de klantenservice wel altijd voor u klaar om te helpen.

 

Your browser is out of date. It has security vulnerabilities and may not display all features on this site and other sites.

Please update your browser using one of modern browsers (Google Chrome, Opera, Firefox, IE 10).

X